21 Eylül 2014 Pazar

Durum Güncellemesi Son Ki Üç



Uzun süredir hiç yeni yayın ekleyemediğimin farkındayım -.- Ve bir süre daha buralarda olamayacağım sanırım..

Geçen Pazar gidip Konya’ya evime yerleştim. Evim okula yürüyerek 15 dk uzaklıkta ve ev arkadaşlarım çok tatlılar. Çok şükür J Ayrıca ev arkadaşlarım aynı zamanda okulda da sınıfımda oldukları için okulda da arkadaşsız kalmadım anlayacağınız J  Şimdilik sorunum internet işte :/ Eve internet bir haftaya kadar ancak gelecek ve okulun internetine girebilmek için de bir program filan yüklemen gerekiyormuş ki daha bununla uğraşacak vaktim hiç olmadı.

Bu arada ilk haftasonundan Ankara’ya damladım ben :D Ev arkadaşlarım hemen özledik demeye başladı :D Daha bir haftadır tanışıyoruz ama sanki bir yıldır beraber okula gidip geliyormuşuz gibi…

Üniversitem de çok güzel. İlk haftadan aklımdaki ‘Bir üniversitelinin yapması gereken şeyler’ listesinin çoğunu tamamladım. Mesela arkadaşlarımla bahçede çimlere oturup ders çalıştım, ders çıkışı şehir merkezine inip kızlarla gezdim, kütüphaneye gidip kitap aldım ve kütüphanemizin sessiz havasını soludum, bez dolap aldım, her akşam fotokopiciden ders notlarını alıp düzenli tekrar ettim (!).

Asıl üzüldüğüm ise bu karmaşanın içinde Teen Top’ın Comeback’i araya kaynadı +.+ İçimi bir suçluluk duygusu sardı. Bebeklerime haksızlık etmişim gibi hissediyorum L

O zaman size Exito albümünden L.Joe’nun şarkısı Love U ile veda ediyorum…

Exito’yu ve Teen Top’ı manhi manhi saranghejuseyo J



1 yorum: