30 Haziran 2014 Pazartesi

Blog Hakkında

Öncelikle ben bu blogda çoğu Kore fanı blogunda olduğu gibi Kore dizi /film yorumları, Kpop yorumları ve bazen de hayattan kısa kısa anlar, geziler paylaşmak istiyorum. Kpop konusunda ise Teen Top üzerinde daha bir önemle duracağım tabii ki :) Bu arada bilmeyenler için, Angel: Teen Top fanlarına verilen isim. Evet o ben oluyorum :D


Bu yıl benim için zorlu bir süreçti. Son sınıf öğrencisiydim ve sınava hazırlanıyordum. Daha doğrusu sadece son 3-4 ay hazırlandım diyebilirim. YGS'm kötü gelince tabi aklımı başıma 'devşirmek' durumunda kaldım :) Ha ondan önce ne yapıyordum? 'Ben son sınıf öğrencisiyim' ,'Ay ders çalışamam lazım' 'Aman gezmelere gitmeyeyim evde kalayım' triplerine girdim ama evde kalınca da tek soru çözmedim ortalıkta boş boş dolandım. Neyse yeni gençlere kötü örnek olmak istemem ama şimdi keşke o zamanlar kendimi öyle kısıtlayacağıma istediğimi yapsaymışım, dizimi de izleseymişim, gezmeme de gitseymişim diyorum. Giriş, gelişme, sonuçta pek başarılı değilim kusura bakmayın artık :I Bu paragraftan çıkarılacak sonuç: Bu yıl pek dizi izleyemedim o yüzden herkeslerin çok çok önceden izlediği The Heirs'ı bile şimdi izliyorum -.- Bu yüzden dolayısıyla da dizi tanıtım yazısı yazamam sanırım bir süre ama onun yerine zaten herkes izlediği için spoiler yazısı yazıp anılarınızı tazelemeyi düşündüm. Nasıl olur?
Bence de iyi olur kahkihkoh :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder