24 Temmuz 2014 Perşembe

Geç Kalınmış Tercih Sonuçları Yorumu


Tercih sonuçları dün akşama doğru açıklandı. Ve ben hiç beklemediğim şekilde 3. tercihimi tutturmuşum. Oysa ben o ilk üçü 'Yani tutmaz ama hadi yazalım da içimde kalmasın' diye yazmıştım ve 3. gelmiş.
Şu an size Angelin gizli tercih bilgilerini açıklıyoruuuz :)
1.Turgut Özal Tam burslu Tıp
2.Fatih Tam burslu Tıp
3.Mevlana Tam burslu Tıp
4.Cerrahpaşa Tıp
5.Marmara Tıp
6.Ankara Tıp
7.Gazi Tıp
8.Ege Tıp
9.Dokuz Eylül Tıp
.
.
.

Özelleri ve İstanbulu puanım tutmasa da bi umut yazmıştım işte. Aslında tutması beklenen 7. tercihim yani Gazi tıptı. Kendimi buna o kadar alıştırmışım ki ekranda Mevlana'yı görünce bi an şok oldum. Ne tepki vereceğimi bilemedim filan.. Bi yandan arkadaşım telefonda 'Ne olmuş Angel?!' diyor. O ilk şoku atlattıktan sonra çığlığı bi basmışım 'Mevlana mı!!! Anneeee Mevlana Mevlanaaaaaa!' Ben zaten hep şehirdışında okumak istemiştim ama denizli bi şehir olaydı iyiydi. Ankaranın kurağından kaçarken Konyaya yakalandık :D Ben ne zaman şehirdışında okuyacağım desem babam hemen:'Şehirdışı yazarsan Konya yazalım hızlı trenle iki saat atlar gelirsin' derdi. Baba duası kabul olur derler adam ne kadar istemişse Konya tuttu. Annem de bi sevindi. Kendisi de Konya mezunudur, annenin yolundan gidiyorsun dedi. Kardeşim zaten şimdiden arkadaşını yatılıya çağırıp benim yatağımı ona verme planları yapıyor :D Ben önceden şehirdışı istiyorum diyince Ankara daha iyi Ankara daha iyi yaparlardı, cidden şehirdışı gelince hemen havaya girdiler hele hele :D Evde durumlar böyle yani ilk şokun ardından gelen sevinç dalgası :D Ama ben çok heyacanlıyım yaa. Yepyeni bir şehir yepyeni bir okul, yepyeni bir hayat. Hem şehirdışı hem değil gibi, atlasam iki saate burdayım. Cidden çok güzel oldu. Ben zaten hep hayırlısı diye dua ederdim, hayırlısı gelmiş İnşallah :)

Ha sevindiğim bir diğer konu da Konyada da bir sürü Korefanı var. Oralarda Koreden de mahrum kalmam yani :D

Son olarak annem iyice tembihledi sakın bana Konyalı dünür filan getirme diye :D Konyada okuyunca biliyor tabi Konyalı dünürleri yakından :)) Merak etme anneciğim ben sana Koreli dünür getireceğim zaten :P

İlk mobilden postumu da yazmış oldum :)) Bu sıralar biraz net sıkıntısı çektiğim için sık güncelleme yapamıyorum kusura bakmayınız ama mobilden kısa kısa da olsa yazmaya çalışacağım. Sağlıcakla kalınn! :)

10 yorum:

  1. Ben denizli bir şehirde okuyacağım ama şimdi bir Tıp'ın yanında PDR'nin lafı bile edilmez :D
    Bir de Mersin de bize çok yakın bak ne güzel çıkıp çıkıp geliriz ailelerimizin yanına :))
    Çok tebrik ediyorum seni o heyecanların aynısı bende de var inşallah devamı da güzel olur :)
    Sen de mi Kore fanısın? Hiç anlamadım ama blogdan :) Mersinde de var mıdır acaba?:)
    Hahaha Konyalı değil Koreli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee madem denizli şehirde okuyacaksın deniz görmeye sana geliriz :D
      Vardır vardır artık Kore fanları Türkiye'nin dört bir yanında! :D
      Koreli tabii :))
      Ben de seni tebrik ediyorum ve bayramını kutluyorumm :))

      Sil
    2. Hehe demi :D
      Zaten fanboy bir blogger da orada okuyormuş bunu duyduğumda sevinmiştim :D
      Teşekkür ederim senin de geçmiş bayramın kutlu olsun :)
      Bu arada mimlendin :D

      Sil
  2. Allah seni napsın iyi güldüm ama yaaa. kutlarım kiiiii :) mevlana tıp. böle söleyince komik oluyo sahiden bi deee. konya deniz yok evet ama kötü şehir değil ki. bak orda bol bol etli pide ve tandır yersin bi de oturak geceleri var. eğlence yani. konyalı arkadaşlarımız var blogçu yaaa. konuşursun onnarlaaaa. bi de dünür filan ha haaa. iki saat trenle yani du bakayım ankaradamısın sen yaaa. bi deee bloguma hoşgeldin. ya ben senin yorumlarını görüyodum da sona gugıla bakmıştım. senin adını andre agassi diye okuyodum. tenisçiymiş. bak işteee olumlu enerji vermişim gelmişsin kiii. görüşürüz amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana çok gülüyorum :D Vay beee üstedı güldürebildiysem ne mutlu bana ;) Eveeeet etli pide ve tandıır!! Öğrencinin kalbine giden yol midesinden geçer :D Evet Ankaradayım yani artık değil sayılabilirim ama. Sen de mi Ankaradaydın? Tabiiii olumlu enerjin 15849218734 kilometre öteye ulaşıyor ne sanıyorsuuuun :)) Görüşürüz tabii :)

      Sil
  3. Hayırlısı diyelim :)
    Ben de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyeyim :)
      Davete icabet etmemek olmaz :)

      Sil
  4. tatildesin herhalde görüşüürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar biraz olaylı da :D Zaten wifiye bağlanamıyordum telden güncelleme yapacaktım kiiii hayatımda en çok güldüğüm ve yok canım nasıl yapmış onu yaa dediğim olay başıma geldi: Telefonumu tuvalete düşürdüm! :D:D Sonra aldık ama bozulmuş tabii -.- O yüzden dolayısıyla daa biraz uzak kaldım buralardan :)) En kısa zamanda dönüp senin yazılarının altına uzuuuuun yorumlar yazacağım :D Bekle beniii :))

      Sil
  5. Canım benim hayırlı olsun :* Rabbim pişman etmesin.
    Hastanım unutma :)

    YanıtlaSil