5 Ağustos 2014 Salı

Tanısan Seversin

Bu cümleyi hayatımda net örnekleriyle hep görmüşümdür. İnsanların size dışarıdan garip göründüğü, sizden çok farklı olduğunu düşündüğünüz için asla arkadaş olamayacağınızı düşündüğünüz zamanlar olur hani... Bu gibi zamanlarda 'Sevmiyorsan git konuş bence' taktiği işe yarar. Çünkü gidip konuşunca o insanın aslında sevebileceğiniz ne kadar çok yönü olduğunu görürsünüz.



Bu sefer bunu hayvanlarda deneyimledim. Beni az çok tanıyanlar bilir; hayvanlarla pek aram yoktur. 'Ne zaman ne yapabileceğini kestiremediğim canlılarla bir arada olmaktan hoşlanmıyorum'dur bahanem de. Belki de hiç onlara yaklaşmayı denemediğimdendir. Kardeşlerim hayvanları sevdiğinden bir kuşumuz oldu birkaç da balığımız sonra bir tavşanımız ama benim onlarla ilişkim iş başa düştüğünde kafeslerini temizlemekten ya da sularını değiştirmekten öteye geçmedi. Bahçemiz olmadığı için hiç kedi ya da köpek alamadık ama kardeşimin köpek aşkı dolayısıyla gördüğümüz her köpeğin yanına gittik tabii ben en az bir metre uzakta durdum hep. AMAAAA... Dün bu tutumum toptan değişti. Hayvanlara da önyargılı bakılmaması gerektiğini bireysel yaklaşırsak sevilebileceklerini öğrendim.

Birkaç gündür memlekette dayımların yanında kalıyoruz. Bebekken alıp büyüttükleri şu an 6 yaşında olan bir dişi, sarı Labrador Retriever'ları var adı Şirin. Her gittiğimizde kardeşim sevmeye gider, bense görmezden gelip direk eve çıkardım. Dün İzmir'in sıcağında sıkılıp merdivenlere oturmuştum. Karşımda da Şirin. Bakıştık bir süre filan :D Sonra kuyruğunu sallamaya başladı. Daha önce köpeklerin sevdikleri kişilere kuyruk salladıklarını duymuştum. Tabii ben hemen bir sevgi pıtırcığına dönüştüm :D Valla ya bende biraz 'Seni Seveni Sen de Sev' mantığı var sanırım. Biri bana biraz sevgi göstersin hemen yelkenleri indiririm. Sonra yavaşça yanına gittim filan. Tabii hemen dokunamadım ve döndüm kardeşimi çağırdım yanımda dursun diye. Ama bir dokununca anladım ki ona hiç gerek yokmuş. Öyle uslu öyle tatlı bişey ki.. Gece de dayımla gezdirmeye gittik. Dayım kayışını çıkardı. Şirin etrafta özgürce koştu, oynadı. Çok tatlıııı :)) Hem de dayımın hiç bir sözünü ikiletmiyor. Çalıların arasına giriyor mesela oynamaya, dayım 'Gel Şirin' dedi mi hemen bırakıp geliyor ikiletmeden. Artık ben de kendimi aştım öpüyorum, kokluyorum.. Oynaşıyoruz keratayla :D Sorun ikimizin de kız olması :P

Neyse uzun lafın kısası 'Sevelim Sevilelim' :D

2 yorum:

  1. Haha ne güzel anlaştıysanız ben de ilk başta korkarım ama sonradan severim :)
    İnsanlar için de öyle dediğin gibi belki de hayatımda ilk defa birini hal ve hareketlerine bakarak yargılamıştım ama sonra o sınıfta enn sevdiklerimden biri oldu :) Cidden tanıyınca çok sevdim, ön yargılı olmamak lazım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook güzel anlaştıık :))
      Vayy :) Allah muhabbetinizi arttırsınn :))

      Sil