7 Ağustos 2014 Perşembe

İLK MİM'İM :)) Film ve Dizili Mim

Bu Kaçıncı Oldu Hatırlamıyorum blogunun sahibini başlatmış olduğu bu mimde genel olarak sevilen ama bizim sevmediğimiz dizi/filmleri yazıyormuşuz. Ben düşünürken sadece filmleri düşünmüşüm dizileri de katabileceğimi unutmuşum sonradan aklıma geldi ama değiştirmedim.
İlkler hep özeldir. Bana bu özel mimi paslayan Lover Korea'ya da teşekkürlerimi sunuyorum ve mime geçiyorum.


1.)My Sassy Girl (Hırçın Sevgilim)
Çoğu Kore fanının çok beğenip başyapıt ilan ettiği filmlerdendir kendisi. Ama maalesef ben beğenmedim bana sıradan geldi. Belki de bu filmi izlemeden önce bir sürü romantik komedi izlememin etkisi büyüktür bunda. Çünkü olayların nasıl gelişeceğini tahmin edebiliyorsun. Tüm dizi-filmler sana aynı gelmeye başlıyor. O baştaki kızın sarhoş olup oğlanın başına bela açması olayından sonra beraber içmeye gitmeleri falan.. Bir tarafın diğerinin üstüne kalması ve yanlış anlaşılmalarla kurulan ilişkiler ve sonra yakınlaşma... Artık bana çok klasik geliyor. Belki bu filmi ilk kore fanı olduğum zamanlar izleseydim beğenirdim. Bide belki sonuna kadar izleseydim de.. Ama o içme sahnesinden sonra bıraktım maalesef belki ilerde gidişat değişirdi hiç bilmiyorum. Değişiyor mu yoksa?


2.)Babam ve Oğlum
Açıkçası bu filmi ilk çıktığı zamanlar izlemiştim yani daha 8-9 yaşlarındayken. Ve sadece başını izlediğimi hatırlıyorum, sonra sıkılıp çıkmıştım. Sanırım eğlenceli kısma kadar izlemediğim için bende sıkıcı bir film olarak kaldı. Sonra da bidaha izleyesim gelmedi. Öyle.



3.)Recep İvedik
Aslında bu filmi sevmeyen biri olarak nadir olmadığımı biliyorum ama sevenlerin de çok olduğu bir gerçek. Eğlenceli yerleri var, ama eğlencenin yanından bile geçmeyen insanı yerin dibine sokan yerleri daha fazla. Fazla söze gerek yok sanırım.

Bunları bulana kadar baya düşündüm açıkçası. Bunları bulduğuma şükrediyorum çünkü çoğu blogger'ın aksine film kültürüm pek geniş değildir -.- Demek ki neymiş? Bana bu mimi paslayan Lover Korea'nın bu mim için olan yazısında dediği gibi "Popüler kültür diye bir şey var daha çok takip etmelisin ve daha az filmi beğenmelisin"

Nabrut
Romanlardaki Prenses
Seyhan
Green Chicken

MİMLENDİNİZ!

7 yorum:

  1. yeni bloggerrr, yeni gördüm, niceee uzun yazılara, nice mimlereeee ^^
    Kesinlikle filmler konusunda sonuna kadar katılıyorum sanaaa, canııı gönüldeeeen ^^
    bu arada o iğrenç üniversite sınavındaaa başarılaari fighting !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett :)) Ben yeniyim galibaa :))
      O iğrenç üniversite sınavını atlattım çok şükür :)) Ama daha profil yazımı değiştirmediğim için daha girmedim sanmış olman doğal :) Iyi oldu hatırlattın değiştireyim kısa zamandaaa :)

      Sil
  2. Recep ivedik hiç izlemedim. Yani ayy oda neymiş gibi özentiliğimden falan değil. Ben sadece komedi sevmiyorum. Yoksa Şahan gökbakar'ıda severim sorun yok.
    Sassy Girl efsanedir, ama ilk izlenirse. Sonradan izlenince böyle bir etki yapıyor olabilir :D
    Mimimi aldım giderim :)

    YanıtlaSil
  3. ayy inanmıyorum babam ve oğlumu begenmedin miiiii?!
    :o

    ben de yapıcam bu mimi. çok var bende de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yaşımda olayları anlamayıp sıkıcı buldum herhalde, sonradan da izleyesim gelmedi
      Iyi bakalım zorlanmadan yazarsın :)) Dört gözle bekliyoruk ;)

      Sil
  4. Butun bloğunu az once okudum cook begendim tabi cok guzel olacak cunku benim chingumun blogu ama itiraf etmek gerekirse biraz uzuldum yillardir gorusmuyoruz nerdeseyse whatsapp a hic girmiyosun nerelerde tek basima neler yasiyorum bi bilsen :(( ay aglayasim geldi birden miss u so much :) nese biraz cook gec oldu ama blogun hayirli olsun bitanecik chingumm kendi ii bak benide unutma olur mu :* :* :)

    YanıtlaSil