19 Ağustos 2014 Salı

Sadece Yaşıyorum - Ordan Burdan

Bugünlerde sadece yaşıyorum. Vakit geçirmekten başka yaptığım bir şey yok. Geçtiğimiz sene sınava çalışırken şikayet edip of pof yaptığımda babam hep 'Aslında insana eziyet olan çalışmak değil çalışmamak. Bir boş kal bak o zaman nasıl sızlanacağını görürüm' derdi. Neden anne babaların her sözü tutmak zorunda??! Gerçi bana eskiden beri yaz tatilleri hep uzun ve sıkıcı gelir ama, tatilin uzunluğundan bu kadar şikayet ettiğim başka bir yıl olmamıştı galiba.. Bir an önce okul başlasa da gitsek :D -Burada üniversiteye yeni başlayacak gencin heyecanını görüyorsunuz- Allah vere de okul başlayınca ben liseye geri dönmek istiyorum alışamadım filan diye sızlanmasam :D Yapabilitem var yani insanlara sızlanmaya bayılırım da azıcık :D Böyle beni dinlesinler teselli etsinler filan.. Sanırım sevgiye açım :D Teşhisi de hemen koydum. Psikoloji filan mı okusaydım ne?? :D

Son bir haftada 3 dizi bitirdim. Yani bu da 2 güne bir dizi filan oluyor.

Ayrıca günde 12 saatten aşağı uyumuyorum -.- Okullar başlayınca uyku düzenim birden değişince zorlanırım diye korkuyorum -.-

Arkadaşlarım hazırlık kurslarına gidiyor. Ben de artık bir yerlere gitmek istiyoruuum!

Annemlerle Ramazandan sonra dönünce keman kursuna devam edeceğim diye anlaşmıştık ama benim hocam şu an ders vermiyor. Annemler de herhangi bir kursa göndermek istemiyorlar. O iş de yattı yani.

Arkadaşım ney kursuna başlayalım dedi. Ben kemana başlamadan önce de annem hep neye gitmemi isterdi zaten. Başlasam mı ne?

Üniversitem daha yeni bir üniversite olduğu için kulüpler çok oturmamış ve yeni kulüp çok kolay kurulabiliyormuş. Diyorum kiii 'Koreseverler kulübü' gibi bir şey mi açsam :D Her hafta bir şeyler izleriz konuşuruz filan :D Yada üniversitenin şenliklerine Koreli grupları getirtiriz :D Tamam fazla hayalperestim :D Ama Teen Top gelse ne güzel olmaz mııııı?? :D

Kendime 2014-2015 eğitim yılında yapacaklarım listesi hazırladım. Size birkaç madde:
-Ortalamamı 3.5'in üstünde tutmak
-En az 3. seviyeye kadar Korece öğrenmek
-Arkadaşlarımı üniversitelerinde ziyaret etmek ve onları benimkine çağırmak
-Eski lisemi ziyarete gitmek
-Üniversitemde en az 3 farklı etkinlikte veya projede yer almak
.
.
.
Bu liste böyle uzuyor. Evet bazıları zor, ama her halükarda HAYAL KURMAK GÜZELDİR :))

Konyaya gideceğim için biraz kültürleneyim dedim ve daha önce zaten birçok kez tavsiye edilen 'Aşkın Gözyaşları' kitabına başladım. Müthiş. Herkese tavsiyem. Gerçi sanırım okumayan bir ben kaldım ama :))

Bloğu çok boş bırakmış hissediyorum. Okuduğum kitapların, izlediğim dizilerin yorumunu da hiç yazmıyorum. Nedense canım istemiyor. Bir de ben tanıtmayı sevmiyorum sanırım, daha çok spoiler içeren, diziden kesitleri hatırlatan yazıları yazmayı/okumayı tercih ediyorum. Bundan sonra izlediğim dizilerde sevdiğim yerleri screen capture çekip bol spoilerlı yazı yazmayı düşünüyorum. Nasıl olur?

JYP One Mic konserinin üstünden neredeyse 10 gün geçti ama hala nete profosyonel full çekimi düşmedi. Sabırsızlıkla bekliyorum -.-

JYP demişken eski Yenny, yeni HA:TFELT'in albümü müthiş değil mi? JYP Ajusshi ile Bond şarkısı konusunda uyuşamamışlar ama sonuçta Ye Eun galip gelip şarkıyı albüme sokmuş. Ben durumu ilk duyduğumda tabisi Ajusshi'min yanında olmuştum ammavelakin şarkıyı dinleyince tamaaaamen vazcaydım. Müthiş bir şarkı. Hatta çıkış şarkısı Ain't Nobody'den bile güzel olabilir. Sözlerine gelince... Çirkef düşünmezsen çirkef sonuçlar çıkarmazsın bence.. Albümden tavsiye edebileceğim diğer şarkılar: Peter Pan, Wherever Together, Iron Girl. Aslında hepsi güzel hepsini dinleyin :)) HA:TFELT'i çok çok sevin, ve JYP'yi :)) Mani mani saranghejuseyo :))

Bu aralar Winner'ın Empty şarkısı da dilimden düşmüyor. Bağımlılık yapıyor zannımca, belirli aralıklarla dinletiyor kendini. Bıkmayayım diye sürekli dinlememeye çalışıyorum ama ...

O zaman günün şarkısı olsun:



Albümden tavsiye edebileceğim diğer şarkılar: Don't Flirt, I'm Him, Tonight, Different.

Madem bugün güzel şarkıların hakkını veriyoruz. Taemin'den de bahsetmeden geçemeyeceğim. Yeni mini albümü ACE'nin çıkış şarkısı Danger'ı da bol bol dinleyin lütfeeen :)) Albümün diğer şarkılarını henüz dinlemediğim için başka tavsiye veremeyeceğim bu albümden.

Herkese dolu dolu tatiller!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder