29 Ağustos 2014 Cuma

Kendimi intihar edicem! (Boy in Luv L.A. Ver.)

Şu an o kadar sinirliyim ki! Biliyorum belki bir yarım saat sonra bu sinirimden hiçbir şey geriye kalmayacak, ama sinirim geçmeden yazmak istiyorum.
Warren G midir nedir onu bir elime geçireyim ne yapacağımı biliyorum ben. Adamı da tanımam etmem aslen. Ama yaptığı tek şeyle ellerimde ölmeyi haketti. O yaptığı şey tam olarak şu:

Hayır bu çocuklar belki tamam sert imaj vermeye çalışıyor ama hepimiz onlarda sertliğin S'sinin bile olmadığını biliyoruz. Müzik türlerinin dışında tek bir hareketlerinde sertliklerini görmedim ben. Hatta daha bebe bunlar. Hip hop grubu olmaları bir şey değiştirmez, içinde 97li liseli bulunduran bir gruptan bahsediyoruz, daha çıkış yapalı sadece bir yıl olmuş bir gruptan ve şimdiye kadar hiç böyle bir konsept izlememiş bir gruptan. Daha son albümlerine kadar hep masum okul konsepti izlemiş bir gruptan..  Ben bu çocuklarınn kız grubu görünce ellerinin ayaklarına dolaştığını biliyorum ve sen gidip onları bikinili taş hatunların içine atıyorsun? Aiiish bak yine sinirlendim >.> SİNİRLENDİİİM!!!

Tamam. Sakinim. Tamam.

Hayır illa bu konsepti kullanacaksın madem koca koca kadınları kullanma küçücük çocukların yanına.Yine bikini giysin, giymesin demiyorum ama ne biliyim git bi onlarla yaşıt genç güzel kızlar bul filan...

Ha öyle yaşıtları güzel kızlar olsa isyan etmez miydim? Ederdim tabii. İçimdeki fangörl susmazdı elbet, ama bu kadar. Sadece fangörllük acılarımı paylaşır kapatırdım. Ama şu an bu benim için acı değil sinir. Aslında sanırım ikisi birden.

Bunlar her konuda Big Bang'i kendilerine örnek aldıklarını söylüyorlar falan ya hani. Kızlar konusunda örnek almayın onları nolur rica ediyorum çocuklar.. Ki Big Bang bile çıkışlarının ilk yılından böyle konseptler izlemedi hatırlarsak. Big Bang de başta gayet datlu, sevimli, kızlarla işi olmayan bir imaj çiziyordu.

Aslında daha söyleyecek çok şeyim vardı da sinirim geçti benim yaa. Hep annem gelip ağzıma poğaça verince oldu bak. Yemek yiyince kendimi iyi hissediyorum ki ben :)) Ve açken de hep sinirli.. :D

Neyse konuya biraz daha ılımlı yaklaşırsak konsept zaten çocukların değil yönetmenin, şirketin seçimi oluyor genelde. -Burada fangörl biaslarını aklamaya ve kalbinde tutmaya çalışmakta- Zaten klipteki yüz ifadelerinden de hallerinden memnun olmadıkları belli oluyor. -Külliyyen YALAN!- Ellerindeki bardaklarda da vişne suyu vardır herhalde. -Pollyanna olmaya devam gülüm.- O kadınları zaten nuna, hatta ajumma olarak görmüşlerdir kesin. -Asıl nunalardan korkacan bilmiyon mu? Nuuuna nooomu yeppooooo-

 Neyse ben sinirleniyorum sanırım yine.. Sizlere bu ergen yanımı göstermek istemezdim ama insan en çok böyle zamanlarda dertleşecek birine ihtiyaç duymuyor mu a dostlar?! -.- 

Ve size klipten birkaç sahne:

Alın işte kızlar bu tipler yani...

...ya da bu tip.!


Sizi döverim!

J-Hope halinden pek memnun ajummayla! >.<

 
Jimin bari biasım olarak sen yapma! -.-

Jimin!! Nereye bakıyon yavrum sen?!

 
Jimin.yeter.bakma.

 
Jimin sapık çıktı.



Bıktım Jimin bıktım. Bana bunu da mı yapacağğdınn! -.-


Hop! Kızıııım! Neresine dokunuyon sen o çocuğuuun?!

Hoş mu bu yaptığın RM, koca ajummayla sen yicen ben yicem oynuyon.
Ne kadar baksam da bunlar ajumma. . .

RM da sapık çıktı.

O kızın kolunu tutan ellerini GIRARIM SENİN! HÜLOOOOĞĞĞĞ!

Jin, sen de mi be yavrum.

V'yi tebrik ediyorum hala çocukluğunu koruyan tek kişi olarak.

Amanın da utanırmış  :))

Belki de Jimin'i biaslığımdan atıp yoluma V biased bir fangörl olarak devam etmeliyim ha?

Yok yiea sinirim geçti bile. Şunların şekercik yüzlerine bakıp kim hala sinirli kalabilir ki? -Evet yazının başında ve sonunda ayrı birer insan okuyarak yazarın çoklu kişilik bozukluğunu çözdünüz sanırım-

Şimdilik affettim bir daha yapmayın ona göre :D  -Ahahah BTS'in benim bloğumu takip ettiğini bilmiyor muydunuz yoksa? :D Tabiki bunları da okuyacaklar. Ha, evet. Türkçe de biliyorlar. :D-

. . .

13 yorum:

  1. hah haaa sen açken eleştiri yapma o zamaaan. du bi dinlemeye alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben açken hiçbir şey yapmamalıyım +.+ Demekki neymiiiiş Angeli aç bırakmayacakmışızz :*

      Sil
  2. Rm zaten sapık xd Ama biasım o... *o*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerizekalı biasım rm diyosun ama maşallah küfürü basıyosun benimde biasım arem sen hayırdır senin küfür etmeye kakkın yok rm söyledi zaten ben sexsi kızlardan hoşlanıyorum diye ap.

      Sil
  3. Biasim jimin neden bunu yapiyorsun ha😳😷😂

    YanıtlaSil
  4. neden neden jimin niye bu kadar sapıksın söylermisin kalbim paramparça birdaha senin asla fanın olmuyacam pis mikrop offffffffffffff

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. senden ve grubundan nefret ediyorum jimin rap monstere hiç bir şey demiyecem o çapkınlığın ve sapıklığın alası

    YanıtlaSil
  7. Ben Jimini SEVİYORUM ONA AŞIĞIM İTİRAF EDİYORUM O BENİM OPPAM OLSUN SENİ SEVİYORUM JİMİN AMA BU KADAR DA YAPMA JİMİNİN SEVGİLİSİYİM BENNNNNN <3<3<3<3

    YanıtlaSil
  8. Jimin niye boylesin? Sjsjsjs
    Olsun bende affettim miniklerimi:)
    Bu arada benimde biasim Jimin
    O fotolari gorunce ve videoyu izleyince yemin ediyorumki kiskancliktan oldum sjsjs ♡

    YanıtlaSil