9 Ağustos 2014 Cumartesi

K-Pop World Festival 2014 Türkiye Elemeleri

Oh yeah man! Sanırım böyle bir yerlere gidebildikçe üniversiteli olduğumu hissediyorum :))Aaaah ah 2012'de JaeJoong Ankara'ya geldiydi de gidemediydim içimde kaldı -.- Geçen sene de malum sınav dolayısıyla music bank zamanı dersanem vardı yine gidemediydim. Nu'est e de aynı şekilde. Zaten dersanem olmasa da İstabullara beni göndermezlerdi bi başıma. Neyse acılarımı deşmeyeyim -.- Artık yeni bir sezon açıldıı :D

Bugün K-Pop World Festival Türkiye elemelerine gittik iki arkadaşımla.
Yarışma programı şu şekildeydi;


Tarih: 9 Ağustos 2014 (Cumartesi)
Saat: 14:00-16:00(Çeşitli etkinlikler), 16:00-18:30 (Yarışma)
Yer: Ankara Üniversitesi, Dil ve tarih-coğrafya fakültesi, Farabi salonu
Program1 (14:00-16:00)
1. Kore soğuk çayı dağıtılacak.
2. Kına deneyimi olacak.
3. Fosforlu çubuk dağıtılacak.
4. Kendine özel pankart yapma deneyimi olacak.
5. Çeşitli K-pop tişörtleri satılacak.
6. SNSD, SS501, İnfinite gibi şarkıcı fankulüplerinin tanıtım masaları olacak.

Program2 (16:00-18:30)
1. 16 finalistin şarkı ve dans yarışması
2. Hediye çekiliş
3. Kutlama performans


Öncelikle şunu söyleyeyim biz 15.15 gibi gittiğimiz için fosforlu çubuk kalmamıştı. Soğuk çayı poster alanlara dağıtıyorlardı. Kendine özel pankart yapma şeysi de pek eğlenceli görünmüyordu -.- Ve sadece dört fan kulübünün masası vardı: SNSD, SS501, İnfinite, CN Blue. Bu masalardaki de albenili şeyler çoktan satılmıştı zaten. Kısaca harcamak için doldurduğum ceplerimle aynen geri döndüm -.-


Neyse çok mu şikayet ettim ne :D Bize verdikleri yıldızları en beğendiğimiz fan kulübün panosuna yapıştırmamız gerekiyordu ve ben İnfinite'e yapıştırdım :)) Onlar da bana beleş İnfinite'li kitap ayracı ve kalem verdiler :P Oh yeah man! :)) İşte o an günün en karlı anıydı :))

Standları gezdikten sonra salona bir girdik ki hiç boş yer yok. Biz de tek çare yukarı kata çıktık ama orda bile 3 kişilik yan yana yeri zor bulduk. O sırada perdede k-pop klipleri oynuyordu işte SuJu-Swing, f(x)-Red Light, Taeyang-1am, PSY-Gangnam Style gibi . Amaaaa biz o klipleri de tam göremedik çünkü ışıklandırma sistemi perdeyi kapatıyordu -.- Neyse ki perde değil ama sahne çok iyi görünüyordu.
İşte o çok konuşulan ışıklandırma sistemi:



Sonra yarışma başladı, girişte bize verdikleri broşürlerdeki sırayla sahneye çıktılar. Birinci yarıdan sonra 10 dk ara verildi ve 2.yarının başında seyircilere verdikleri numaralarla hediye çekilişi yapıldı. Evet bildiniz! Tabii ki bana çıkmadı! Bana böyle şeyler hiç çıkmaz zaten -.- L.E. adlı bir arkadaşım var katıldığı neredeyse her çekiliş çıkıyor Maşallah. Biraz sürtünsem bana da bulaşır mı ki :))

O son verilen Kim Hyun Joong havlusunda gözüm kaldı ama -.- Bu arada üzerinde kocaman sırıtan Kim Hyun Joong bulunan havluyu sarınmak caiz midir kii? :D


Bu yılın özellikle dans yarışmacıları geçen yıla göre çok daha iyiydi. Seste o kadar fark yoktu hatta düşüş bile olabilir. Ama ne hikmetse ilk üçe girenlerin 3'ü de sestendi. Hiç dans dalından giren olmadı. Ben hala şoklardayım. Özellikle benim favorim Türk Sunmi ilk 3'ü fena hakediyordu.


Türk Sunmi dediğim: Sunmi'nin 24 Hours şarkısının dansını yapan Zeynep Çalışır arkadaşımız. Onu yarışmadan önce nette filan hiç görmemiştim ama yarışmada vuruldum dansına, kıyafetine, saçına. Saçının modeli bile Sunmi'ninkinin aynıydı. Kızın yarışmayı ne kadar önemsediği belliydi. Neyse ben o kızı göynümde birinci eyledim :))
Benim çektiğim fotoğraflar pek net değil ama Kore Kültür Merkezinin Facebook sayfasındaki resmi koyuyorum:

İşte karşınızda Türk Sunmi :))


Gel gelelim derecelere. Onlar da çok iyiydi ama daha iyilerdi yok muydu vardı. Neyse olmuşla ölmüşe çare aranmaz mıydı bulunmaz mıydı o lafı dedim sayın işte :D

1.Ezgi Giresunlu U&I (Ailee)
2.Begüm Kaytan Blue, Tonight, Fantastic Baby (Big Bang)
3.Simge Naz Özbalkanlılar 1,2,3,4 (Lee Hi)

Bu ikinci olan Begüm Kaytan'ın öneleme videosundaki sesini müthiş beğenmiştim. Bugün sahnede o kadar iyi bir ses performansı çıkaramasa da salonu iyi coşturdu :D Yarışmacıların çoğu heyecanlıydı ve alkışlarımızla heyecanlarını yatıştırmaya çalıştık ama sesi titreyenlerin o da nazarlıkları olsun değil mi ama :))


Çıkarken duvarlara boy boy yapıştırılmış olan K-pop World Fest posterlerinden şöyle:

birini indirip kaçırdım :D Hatıra kalsın istedim zaten onlar program bitince çöpe gideceklerdi. Şimdi ben beyaz hırsızlık yapmış oluyor muyum acaba??? -.-

Unutmadan yine dans edenlerden İnci Merve Ordu ve Farukai'yi de çok çok beğendim. Buradan onlara ve diğer tüm yarışmacılara tebriklerimi sunuyorum. Bize çok coşkulu bir gün geçirttiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder