19 Ağustos 2014 Salı

#MİM2 Beş Soru Mimi

Sade ve Derin'in şu yazısında yazdığı mimi beğendim, aldım gitti :D Zaten isteyen alsın yazmış valla ben de atladım  :D
Mimin başlatıcısı Cam Misket'i de anmamak olmaz.



1. Sana en keyif veren kötü huyun nedir?
Kore. Evet Kore benim kötü huyum maalesef. Çok zamanımı alıyor, beni zaman zaman hayattan koparıyor ve kimi zaman ailemle sorunlar yaşamama sebep oluyor ama her halükarda bana keyif veriyor. Şu an yaz tatili olduğu ve yapacak başka işim olmadığı için kendime kısıtlama getirmiyorum ama okullar başlayınca umarım bu huyumu kontrol altına alabilirim. Her şeyin fazlası zarar.

2. Hangi slogan yaşam felsefen olabilir?
Sevelim sevilelim :)

3. Mutluluğun tanımını geçelim de sence mutsuzluğun tanımı nedir?
Boğazına takılan yumru.

4. Tahammül sınırlarını zorlayan ses?
Kara tahtayı tırnaklarınla cırmaladığında çıkan ses. Anladınız siz onu. Bir de belirtmeden geçemeyeceğim ses değil ama, nemli ellerle kağıda dokunmaya asla tahammül edemem. Ellerimi yıkadıktan sonra ne kadar havluyla kurulamış da olsam en az 10 dakika kağıda dokunamam. İnanın bir öğrenci için zor bir durum -.-
 
5.Eğer bir şehir olmak isteseydin hangi şehir olurdun?
Bence mimin en zor sorusu bu. Bursa olabilir. Şanlı Osmanlı padişahlarının yattığı belde olmak hoşuma giderdi doğrusu. Ayrıca havası güzel, suyu güzel. Evet evet Bursa :)

Ben de mimi zorla aldığımdan kimseyi mimlemiyorum ama beğenip benim gibi almak isteyen varsa buyurabilir :)

This is the end of #MİM2 

4 yorum:

  1. çok sevim ne içten yazmışsın. hadi iyice doy kore şeysilerine. az kaldııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi buralarda görmek ne kadar hoş :))
      O senin içtenliğiiin :))
      Kore şeysileri :D:D

      Sil
  2. hep gel bana tamam mı kaybolma bak kızarım kii :)

    YanıtlaSil